Oblastní charita Žďár nad Sázavou
Vedoucí technický pracovník
Vedoucí technický pracovník
Oblastní charita Žďár nad Sázavou poskytuje 18 služeb na území bývalého okresu Žďár n. S. Naším společným cílem je pomáhat lidem a aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude starat o to, aby naši pracovníci měli bezpečné pracovní prostředí, funkční a moderní vybavení pro svoji práci, a tím i nepřímo bude pomáhat našim uživatelů.
Co bude Vaší náplní práce?
- zajištění správy majetku Oblastní charity Žďár nad Sázavou (budovy, pozemky, kotelny, přístroje, zařízení, vozový park – 65 aut) a vedení související dokumentace
- plánování a zajištění údržby, oprav, servisních prohlídek a obnovy majetku
- koordinace investičních akcí (nákup aut, stavební akce)
- zajištění bezpečnostních opatření proti krádeži, požáru
- vyhodnocování spotřeby energií, pohonných hmot, navrhování úsporných opatření
- zajištění správného nakládání s odpady dle platné legislativy
- koordinace oblasti BOZP a PO, včetně OOPP
- vedení administrativy související s výše uvedenými oblastmi
- komunikace s firmou zajišťující úklid budov
- vedení pracovníků – technický pracovník a údržbáři
Kde?
Kancelář budete mít ve Žďáře nad Sázavou, vyjíždět budete do všech služeb Oblastní charity v okrese Žďár nad Sázavou.
Od kdy?
Od září 2025, popř. dle domluvy
Co nabízíme?
- pracovní smlouvu na plný úvazek
- různorodou a smysluplnou práci v organizaci, která pomáhá lidem
- příjemné pracovní prostředí a šikovné podřízené
- vzdělávání, získání nových zkušeností
- zaměstnanecké benefity (pružnou pracovní dobu, stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity)
- zázemí stabilní organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/která
- bude rád vytvářet příjemné a bezpečné prostředí pro pracovníky i uživatele Charity,
- je technicky zdatný,
- baví ho stávající věci zlepšovat a nebojí se učit věci nové,
- má dobré organizační i komunikační dovednosti,
- je samostatný, ale zároveň bude schopen dobré týmové práce,
- bude umět vytvořit tabulku a vyhodnotit základní data, napsat žádost, vyřídit reklamaci atd.,
- má základní IT znalosti (MS Word, Excel, Outlook, popř. další aplikace MS Office 365),
- je aktivní řidič/ka,
- je trestně bezúhonný.
Pokud vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání profesního životopisu a motivačního dopisu na email jana.zelena@zdar.charita.cz do 30. 6. 2025. Případné dotazy k nabízené pracovní pozici Vám zodpoví Ing. Jana Zelená, MBA na tel. 777 755 656.