Je úterý ráno a my chystáme v kanceláři materiály ke schůzkám, které nás dnes čekají. Každá z nás má dnes domluveno několik setkání a postupně opouštíme kancelář a sedáme do služebních aut. Někdy je cesta k uživateli dlouhá, protože pomáháme v celém okrese Žďár nad Sázavou.
První schůzka je u uživatelky doma, doprovod do školy a jednání s novým zájemcem. Přijíždím na první setkání k paní K. a po přivítání se ptám, jak se má a co je nového. Zjišťuji, že jí přišlo vyúčtování za vodu a má doplatit 3 000 Kč. Protože má nižší příjem a není schopná uhradit částku najednou, voláme na vodárny a domlouváme splátkový kalendář. Předáváme si informace o zaplacení nájmu a prodloužení nájemní smlouvy. Na konci setkání si stanovíme další termín schůzky a já odjíždím na setkání ve škole. Před školou na mě čeká další uživatelka a jdeme řešit špatný prospěch jejího dítěte. Schůzka trvá dvě hodiny a odnášíme si z ní spoustu úkolů, na kterých budeme společně pracovat.
Je odpoledne a mě čeká poslední schůzka se zájemcem o naši službu. Zadávám si do navigace jeho adresu a vydávám se na cestu. Dveře mi otevírá tatínek dvou dětí, seznamujeme se a zve mě dál. Představuji mu službu a zjišťuji jaká je jeho nepříznivá situace. Společně probíráme jednotlivé oblasti jako je bydlení, finance, zaměstnání, výchova dětí a rizikový způsob života. Mluvíme o tom, v čem mu naše služba může pomoci. Na konci jednání se domlouváme na další spolupráci.
Je půl paté a já se vracím do kanceláře, kde se potkávám s kolegyněmi. Probereme, jaký byl den a co jsme dnes řešily. Užíváme si pocit z dobře vykonané práce a víme, že z něho můžeme těžit v dalších pracovních dnech.